1. Co wliczone jest w cenę opłaty parkingowej?
- Postój auta na parkingu w czasie trwania Państwa podróży.
- Transfer klimatyzowanym busem parking->lotnisko, lotnisko->parking.
- Całodobowa ochrona.
- Korzystanie z WiFi
2. Na czym polega usługa parkingowa wraz z transferem?
PRZYJAZD
- Po przyjeździe na parking przekładają Państwo bagaże do naszego busa.
- Pracownik parkingu wskazuje miejsce parkowania Państwa samochodu.
- W biurze parkingu wystawiany jest bilet parkingowy.
- Jeśli życzycie sobie Państwo fakturę vat, jest ona wystawiana na dane podane podczas wcześniejszej
rezerwacji online lub telefonicznej. Dane do wystawienia faktury można podać również przy przyjeździe lub wyjeździe z parkingu. Jeśli dane nie były podane wcześniej, wystawienie faktury wydłuży czas obsługi.
- Po załatwieniu wszystkich formalności nasz bus przewozi Państwa w ok. 2-3 minuty przed terminal lotniska Modlin.
POWRÓT z lotniska
- aby zamówić transfer powrotny na parking, prosimy o telefon dopiero po wyjściu z terminala
Numer telefonu znajdą Państwo na bilecie parkingowym.
- Nasz bus przyjedzie na parking pod terminalem lotniska - bus będzie czekał w tym samym miejscu w którym zostali Państwo wysadzeni w dniu przyjazdu na lotnisko.
- Po powrocie na parking wydajemy auto oraz fakturę jeśli nie była odebrana w dniu przyjazdu.
3. Czy konieczna jest rezerwacja miejsca parkingowego przed przyjazdem?
- Tak, sugerujemy zarezerwowanie miejsca parkingowego na kilka dni przed przyjazdem na parking,
posiadając rezerwację mają Państwo gwarancję pewnego pozostawienia auta na czas wyjazdu i uniknięcie stresu związanego z szukaniem parkingu w ostatniej chwili przed wylotem.
- Może się zdarzyć, że auta nie posiadające rezerwacji nie zostaną przyjęte z powodu braku wolnych miejsc.
4. Ile czasu trwa transfer z parkingu na lotnisko w Modlinie?
- Transfer od momentu wyruszenia z parkingu trwa ok. 3-4 min, prosimy przyjechać jednak na parking 30 - 60 minut przed odprawą lub planowaną zbiórką na lotnisku - która zwykle jest ustalana przez biura podróży na dwie godziny przed odlotem.
5. Jak często kursują auta transferowe?
- Pracujemy 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, busy zwykle kursują co 10-12 min na lotnisko.
- Może się zdarzyć, że w tym samym czasie przyjedzie na parking więcej niż jedno auto, w takim przypadku pasażerowie tych aut są transferowani na lotnisko jednym kursem.
6. Jakie obowiązują formy płatności za parking?
- W dniu przyjazdu - gotówką.
7. Czy można płacić kartą kredytową?
- Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości płacenia kartami kredytowymi.
8. Czy otrzymam fakturę ?
Tak, aby otrzymać fakturę należy:
- składając rezerwację online zaznaczyć opcję "faktura" i wypełnić wymagane pola, lub podać dane do jej wystawienia w dniu przyjazdu.
9. Kiedy otrzymam fakturę?
- Faktura wystawiana jest w dniu wyjazdu z parkingu za cały z góry zarezerwowany okres parkowania auta, jesli się Państwo śpieszą fakturę wysyłamy mailem.
10. Co w przypadku kiedy mój powrót na parking się opóźni ?
- Jeśli to możliwe prosimy o wiadomość poprzez e-mail lub sms +48 513 234 234
auto będzie czekać na właściciela, przy odbiorze pozostanie do dopłaty kwota za
przedłużony okres w/g cennika.